19 Mayıs 2016 Perşembe

Estağfirullah. Estağfirullah.

 Tövbe İstiğfar, Estafurullah 25 kere

Estağfirullahe'l-azîm el-kerîm, ellezî lâ ilâhe illâ hüve'l-hayyü'l-kayyûmü ve etûbü ileyhi, tevbete abdin zâlimin li-nefsihî, lâ yemlikü li-nefsihî mevten velâ hayâten velâ nüşûrâ.
Ve es-elühü't-tevbete ve'l-mağfirete ve'l-hidâyete lenâ, innehû, hüve't-tevvâbü'r-rahîm.
Yâ Settere'l uyûb, Yâ gaffare'z-zünûb!
...YARABBİİİMMM...!!!
Bu ana gelinceye kadar benim elimden, dilimden, gözümden, kulağımdan, ayağımdan ve elimden bilerek veya bilmeyerek meydana gelen bütün günah ve hatalarıma tevbe ettim, pişman oldum.
Küfür, şirk, isyan, günah ve kusur her ne türlü hâl vaki oldu ise, cümlesine nadim oldum, pişmanlık duydum. Bir daha yapmamaya azm ü cezm ü kast ettim. Sen bu tevbemi kabul eyle.
Nefsime uyup, şeytana tabi olup da aynı günah ve kusurları bir daha tekrar etmeme imkan verme, yâ Rabbi. Bir daha iman ve ikrar ediyorum ki, Peygamberlerin evveli Adem Aleyhisselâm, ahiri ise Hazret-i Muhammed Aleyhisselâm, bu ikisi arasında sayılarını bilemeyeceğim kadar çok Peygamber gelmiş, İlâhi kitapları tebliğ etmişlerdir.
Bunların cümlesine inandım, iman ettim, hepsi de haktır ve gerçektir. Bütün peygamberlere, onlara gönderilmiş olan İlâhi kitaplara ve içindeki emirlere şeksiz ve şüphesiz iman ettim, dilimle ikrar, kalbimle tasdik ediyorum ve yine iman ve ikrar ediyorum ki en son kitap Kur'ân-ı Azimüşşân ve en son Peygamber de Hazret-i Muhammed Aleyhisselâm'dır.
"Amentü billâhi ve melâiketihî ve kütübihî ve Rusulihi ve'l-yevmi'l-âhiri ve bi'l-kaderi, hayrihî ve şerrihî minellâhi teâlâ ve'l-bâsü bade'l-mevt. Hakkun, eşhedü en lâ ilâhe illâllah ve eşhedü enne Muhammeden abdühû» ve Resûlüh."
Allahım... Ya rabbim...
Sana karşı samimi olabilmeyi nasip et...
Seni daha fazla sevebilmeyi nasip et...
Senin yoluna, malımızı, canımızı ve değer verdiğimiz her şeyi harcayabilmeyi nasip et...
Senin rızanı kazanabilmeyi umut ediyoruz...
Sana layık bir kul olabilmeyi nasip et...
Bizleri Sabırlılardan kıl,
Bizleri Güzel Ahlaklılardan kıl,
Bizleri İslama hizmet edenlerden kıl ya rabbim...
Peygamberimiz (S.A.V)'e layık bir ümmet olabilmeyi nasip et...
Onun hayatını, hayatımızda tatbik edebilmeyi nasip et...
Rahmetini ve yardımını esirgeme üzerimizden...
Bizlere bu dünyada da, ahirette de;
Sağlık, mutluluk, afiyet, iyilik ve güzellikler nasip et...
Dünya üzerindeki birçok bölgede sıkıntı çeken tüm müslümanlara yardımcı ol...
Onlara yardımcı olabilmeyi, onların dertleri ile dertlenebilmeyi nasip et...
İslam Birliğinin kurulduğunu görebilmeyi, tüm müslümanların birlik olduğunu görebilmeyi nasip et...
Büyük peygamberlerin, Alim zatların yüzü suyu hürmetine,
Mübarek günlerin, kandil gecelerinin yüzü suyu hürmetine...
Peygamber efendimiz (S.A.V)'in hürmetine bizleri affeyle...
Af edicisin, Affı seversin, Bizi de affeyle...
Af edicisin, Affı seversin, Bizi de affeyle...
Af edicisin, Affı seversin, Beni de affeyle...
Şu ana kadar işlediğimiz bütün günahlardan dolayı çok pişmanız...
Ne olur...
Dualarımızı, ibadetlerimizi, tövbelerimizi kabul et ve bizi affeyle...
Cehennem azabını bizlere gösterme ya rabbi...
Cehennem azabından bir damla dahi tatmadan cennetine girebilmeyi nasip et...
Ölmüşlerimize de rahmet eyle, onların da günahlarını affeyle...
Biz yalnız sana kulluk eder,
Yalnız senden yardım dileriz...
Bizim başka ilahımız yok,
Bizleri rahmetinden geri çevirme ya rabbi...
Senin herşeye gücün yeter!
Amin.
Subhane rabbike Rabbil izzeti amma yesifuun, ve selamun alel murselin, velhamdu lillahi rabbil alemiiin.
El fatiha...
(Peygamberimize 3 salavat getirdikten sonra, Euzu besmele ile Fatiha Suresini okuyunuz)
Rabbimizin, tevbesini kabul ettiklerinden oluruz inşAllah...
(Amin                                                                                                                                                          

                                                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder